Hoe succesvoller het product, hoe belangrijker het bieden van kwalitatieve

support

.

Ondersteuning van de app of back-end

Ná release staat er een product in de App Store, een smartphone app of tablet app. Het is onvermijdelijk dat een nieuw product vragen oproept.

Hoe succesvoller een product hoe intensiever de taak voor ondersteuning en support wordt. Als alles goed gaat is 1% aan supportvragen op 1.000 gebruikers een minimale verwachting. Bij 100.000 gebruikers zijn dit al 1.000 vragen. Voor veel bedrijven is dit een aanzienlijke impact.

Systeem en workflow voor snelle afhandeling

Om te zorgen dat vragen niet blijven liggen en gebruikers gefrustreerd raken, met alle gevolgen van dien (zoals bijvoorbeeld slechte reviews) helpen we om een systeem en workflow te implementeren. Zo heeft de klant zelf controle over alle vragen en eventuele RFC (requests for changes) kunnen direct bij ons neergelegd worden. Als er een eigen beheeromgeving is implementeren we daar een ticketsysteem.

Support vragen

In het begin, direct ná de release, kan YipYip hierbij assisteren door alle support-vragen vanuit gebruikers op te vangen, te analyseren en af te handelen binnen passende responstijden. Zo krijgen bedrijven de tijd om te wennen aan de soort vragen, de intensiteit en impact die het heeft binnen de organisatie.

Interesse

Interesse in het laten uitvoeren van ondersteuning en support?