Dashboard / beheeromgeving
Beheer al de toegangspunten, units en gebruikers van een gebouw met het online Openr Dashboard. Vanuit het dashboad kunnen beheerders op verschillende niveaus de juiste rechten geven én intrekken. Sleutelbeheer wordt daarmee aanzienlijk eenvoudiger, nooit meer een verloren of gestolen sleutel die niemand terug kan vinden.
Intercomsysteem
De intercom is een vaste installatie die bij de entree (of meerdere toegangspunten) wordt gemonteerd. De behuizing van de intercom is robuust en weersbestendig en bevat een Android tablet met ontspiegeld touchscreen. Via dit intercomsysteem kunnen bezoekers aanbellen bij het juiste kantoorpand of bewoner.
Mobiele app voor eindgebruikers
Of je nu onderweg bent, achter je bureau aan het werk bent of in de supermarkt staat. De Openr app heb je altijd bij de hand en zorgt ervoor dat je bezoek nooit meer voor een dichte deur hoeft te wachten. Via de app heb je toegang tot alle deuren die je in het dashboard hebt ingesteld, en kan je openingstijden en bevoegdheden bepalen.
Slimme IoT deuropener
Een IoT device waarmee deuren slim kunnen worden gemaakt. Of het nu gaat om schuifdeuren, draaideuren of andere type deuren. Met de slimme deuropener kunnen alle deuren op het Openr systeem worden aangesloten.
Webapplicatie
Gebruikers van een pand waar Openr is geïnstalleerd kunnen een gegenereerde (unieke) link naar hun bezoekers sturen, voorafgaand aan hun bezoek. Op het moment dat een bezoeker fysiek voor de deur staat kan hij/zij de link openen via een smartphone. Vervolgens opent er een speciaal ontwikkelde webapplicatie waarmee zij op dat ene specifieke moment de benodigde deuren kunnen openen. Dit zorgt ervoor dat bezoekers zichzelf binnen kunnen laten, tot het punt dat je dat zelf wenst.